El fenomen TikTok – #Territori17 – 26/05/2020

El fenomen Tik Tok

Ens vols escoltar en directe? Els dimarts a les 10:43 del matí al 90.7 FM o a la web de Ràdio Televisió Cardedeu

 

El fenomen Tik Tok

Durant els mesos de l’confinament, TikTok s’ha convertit en l’aplicació més descarregada

 

Però, què és aquesta app?

L’aplicació permet els usuaris crear breus vídeos de música de 3-15 segons i vídeos en bucle de 3-60 segons.

 

La seva història:

TikTok, també conegut com a Douyin (so vibrant) a la Xina, és una app d’iOS i Android per crear i compartir vídeos curts.

Propietat de ByteDance, l’aplicació va ser llançada com a Douyin a la Xina el setembre de 2016 i introduït al mercat estranger com a TikTok un el setembre de 2017

El 23 de gener de 2018, l’aplicació TikTok va ser classificada #1 entre les aplicacions de mòbil gratis en descarregades a lApp Store de Tailàndia i altres països.

el 2 d’agost de 2018 TikTok es va fusionar amb musical.ly  (una app molt similar) per crear una gran comunitat de vídeos, amb els comptes ja existents i les dades consolidades en una aplicació, mantenint el nom de TikTok.

Des de 2018, està disponible en més de 150 mercats, i en 75 idiomes.

 

Unes quantes dades:

  • Des 2016 més de 1500 milions de persones han descarregat l’aplicació
  • 20% dels usuaris tenen menys de 19 anys
  • 32% dels usuaris tenen entre 20 i 24 anys
  • 27% dels usuaris són persones entre 30 i 40 anys
  • Principalment joves entre 13 i 18 anys són més actius en aquesta aplicació
  • El 55% d’usuaris són dones i el 45% són homes

 

busca’t la vida ha convidat en Jordi Esquerigüela perquè ens doni la seva opinió com a professional del màrqueting digital. En Jordi és  CEO & Founder en JEVNET , una agència de marketing digital de Barcelona que és Google Partner, també Partner de Hubspot i entre els seus client hi trobem la UOC, RABAT, Tomtom, Bankia, Audi…etc.

El TikTok d’en Jordi @esqueriguela

 

Jordi Esquerigüela parla de Tik Tok

Un moment de l’interessant entrevista amb en Jordi Esquerigüela


NOTÍCIES DE TECNOLOGIA DE LA SETMANA

1- Fira de Barcelona es prepara per posar-se en marxa a la tardor

Fira de Barcelona treballa amb l’objectiu de poder reprendre després de l’estiu l’activitat firal presencial, interrompuda a causa de la situació actual derivada de la pandèmia de covid-19, i, d’aquesta manera, convertir-se en un dels principals motors de la reactivació econòmica donada la gran varietat de sectors que estan presents als seus esdeveniments. Amb aquesta perspectiva, i segons informen en un comunicat, la institució està elaborant un protocol específic per aplicar les màximes mesures de seguretat i prevenció de cara als seus treballadors, expositors, visitants, organitzadors i participants als certàmens que tindran lloc al seus recintes.

Més informació a: https://www.viaempresa.cat/territori/fira-barcelona-covid19_2124514_102.html

 

2- Twitter prova noves configuracions perquè els usuaris triïn qui pot respondre els seus tuits

De moment està disponible per a un grup limitat d’usuaris. Els usuaris podran escollir entre tres opcions: tothom (configuració per defecte), només gent a la qual segueix, o només persones a les que esmenta.

Més informació a: https://www.marketingdirecto.com/digital-general/social-media-marketing/twitter-prueba-nuevas-configuraciones-para-que-los-usuarios-elijan-quien-puede-responder-a-sus-tuits

 

3- Els gamers veuen amb bons ulls a les marques que aposten per patrocinar un jugador o un equip Segons l’estudi “We Know Gamers”, més de l’60% dels gamers està obert al fet que les marques patrocinin a un jugador o un equip.

La indústria dels eSports i el gaming s’ha convertit així en una via molt atractiva per a les marques que busquen connectar amb un públic que veu els patrocinis com una cosa positiva per al sector: més de el 60% dels gamers es troba obert al fet que les marques patrocinin a un jugador o un equip.

Més informació a: https://www.marketingdirecto.com/marketing-general/tendencias/los-gamers-ven-con-buenos-ojos-a-las-marcas-que-apuestan-por-patrocinar-a-un-jugador-o-un-equipo

 

 


No deixis d’escoltar el programa d’avui

Escolta el podcast del programa! ( 1:50:00)

Us espero la setmana que ve en una nova edició confinada de busca’t la vida.

Apa siau!

 

Xela Falgueras


El programa Territori17 el fan possible Vicenç Bigas i Jordi Sunyer que presenten ‘Territori 17’ des d’El 9 FM, en col·laboració amb Isaac Muntadas de La Veu de Sant JoanJordi Gibert d’Ona Codinenca i David Auladell i Núria Lázaro de Ràdio Cardedeu.

El programa es podrà seguir en directe de dilluns a divendres, de 9h a 12h, per aquestes emissores adherides a La Xarxa i a través de les xarxes socials.

 

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *