eShow Barcelona 2019 #Territori17 – 19/03/2019

Ens vols escoltar en directe? Els dimarts a les 10:43 del matí al 90.7 FM o a la web de Ràdio Televisió Cardedeu


eShow Barcelona: que segueixi l’espectacle!

La setmana passada va tenir lloc a Barcelona una nova edició de l’eShow

A la seva web podem llegir:

El sector eCommerce a Europa segueix creixent amb una penetració del 84%. Actualment, els ingressos del comerç electrònic a Espanya arriben als 17 milions d’euros i el nombre d’espanyols que compra en línia ha augmentat un 12,5% respecte al 2010 i un 50% respecte al 2007. El creixement és continuat i, fins a la data , no mostra senyals de desacceleració.

Al 2019 tenir una botiga online es presenta com una implementació obligada per a qualsevol Retail. Hauran de fer front a reptes com la personalització en l’experiència dels seus clients; tenir una visió unificada dels seus usuaris a través de tots els canals, desktop i mobile; diferenciar-se i oferir un valor afegit als seus usuaris a través d’una gran experiència de compra.

L’ eShow és la cita ineludible on conèixer com implementar noves solucions, tècniques i eines que permetran l’èxit en l’estratègia de màrqueting i creixement del comerç en línia. L’espai on es reuneixen els líders dels eCommerce més punters a nivell nacional i internacional.

Doncs, del que diu a la web, al que diuen alguns dels seus protagonistes!

Moltíssimes gràcies a tots els que amablement us vau brindar als micros de ‘busca’t la vida’ per a Territori 17:

 

 


APP DE LA SETMANA:  42 COMARQUES CATALANES només disponible a Android

 

Una app educativa destinada a ‘personetes’ de 6 a 12 anys amb més de 1000 instal·lacions.

Repassa les comarques de Catalunya i les seves capitals d’una forma divertida i entretinguda.

Ideal per nens i nenes de quart de primaria, cicle Mitjà

La aplicació fa preguntes sobre els noms de les comarques, les capitals de comarca i el tipus de comarca que són (comarca de muntanya, comarca de costa o comarca d’interior).

Els menús i opcions apareixen en Català o Castellà en funció de l’idioma en que tingueu el mòbil o tablet

 

Puntuació 4 / 5

Molt recomanable per repassar la geografia del territori d’una forma amena. Repasseu amb fills i nebots i aprenem-ho bé

 

 

 


NOTÍCIES DE TECNOLOGIA DE LA SETMANA

 

1.Myspace va suprimir la música de 12 anys en una migració fallida del servidor

Tota la música carregada entre el 2003 i el 2015 ha desaparegut

Myspace, és un lloc web d’interacció social format per perfils personals d’usuaris que inclou xarxes d’amics, grups, blocs, fotos, vídeos i música, a més d’una xarxa interna de missatgeria que permet comunicar uns usuaris amb uns altres i un cercador intern. Per tant, és un servei de xarxa social que permet posar en contacte gent de tot el món a través d’Internet i així compartir interessos

Una espifiada monumental!

 

Llegiu la notícia original a https://www.theverge.com/2019/3/18/18271023/myspace-music-videos-deleted-2003-2015-server-migration

 

2. Facebook vol emportar-se part del pastís dels Gamers que de moment s’estan cruspint YouTube i Twitch

El desplegament d’un enllaç dedicat al contingut del joc de Facebook a la barra de navegació principal

“Després de fer clic a la nova pestanya de joc, hi haurà un fil de continguts que apunta a jocs instantanis que podeu jugar amb amics, vídeos per veure en directe, organitzacions esportives i editors de jocs, i actualitzacions dels vostres diferents grups de jocs.”.

 

Llegiu la notícia original a: https://www.socialmediatoday.com/news/facebooks-rolling-out-a-dedicated-link-to-gaming-content-on-the-main-navig/550579/ 

 https://www.theverge.com/2019/3/15/18267254/facebook-app-gaming-tab-mobile

 

 


Vols  més salsa? Vols sentir-me parlant castellà amb una gent molt simpàtica de Còrdova o el domini de les comarques d’en Jordi Molet?

Escolta el programa al minut 45:25 del podcast.

 

 

La setmana que ve parlarem amb una entrevista que he mantingut amb la Raquel Mas.

Llicenciada en ADE i especialitzada en comunicació de moda i bellesa. Ajuda les marques amb la seva estratègia de comunicació i PR i la seva estratègia amb influencers. Blogger amb 10 anys d’experiència. Coordinadora de Máster Oficial en Comunicación de Moda y Belleza TELVA & YO DONA

 

apa siau!

Xela Falgueras


El programa Territori17 el fan possible Jordi Molet que presenta ‘Territori 17’ des d’El 9 FM, en col·laboració amb Isaac Muntadas de La Veu de Sant JoanJordi Gibert d’Ona Codinenca i David Auladell i Núria Lázaro de Ràdio Cardedeu.

El programa es podrà seguir en directe de dilluns a divendres, de 9h a 12h, per aquestes emissores adherides a La Xarxa i a través de les xarxes socials.

 

 

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *