Whims Jewels vola alt – #Territori17 – 05/11/2019
Ens vols escoltar en directe? Els dimarts a les 10:43 del matí al 90.7 FM o a la web de Ràdio Televisió Cardedeu
Descobreix Whims Jewels : una marca que ja vola molt alt!
En el programa davui conversem amb la Inés Resalt, una jove de 21 anys que viu al Vallès Oriental, que està estudiant per ser pilot d’avió i que ha creat una botiga online on es venen joies inspirades en l’aviació i els viatges. Parlem de Whims Jewels (Whims en anglès significa ‘caprici’)
No t’ho perdis!
APP DE LA SETMANA: CASSOLADES i PROTESTES AL TEU MÒBIL
Vivim moments convulsos on les protestes s’escampen arreu del món. Anem a parlar d’algunes apps i webs que ens poden ajudar a participar-hi digitalment.

Cassolada 2.0
Cassolada2.0 , disponible només per a Android
És una app molt ben resolta, que fa el que ha de fer sense marejar ni demanar cap mena de dades personals i amb la possibilitat connectar a un altaveu per bluetooth.
La meva NOTA: 4/5
Altres opcions
Chile Grita per a iOS
Doncs, no hi ha hagut manera de descarregar-la i obrir-la al meu iPad
Però no patiu si no us voleu descarregar una app, perquè sempre tindreu l’opció de la web també creada a Xile icacerola
NOTÍCIES DE TECNOLOGIA DE LA SETMANA
1 – Wallapop ha estat Hackejada
Ningú no està lliure de patir algun tipus d’atac i aquest cap de setmana li ha tocat a Wallapop, l’app per a compra i venda de productes de segona mà entre particulars.
L’empresa ha decidit tancar totes les sessions dels usuaris i demanar-los que tornin a entrar creant una nova contrasenya.
Més informació a : https://www.xatakamovil.com/aplicaciones/wallapop-sufre-hackeo-obliga-a-cambiar-contrasena-asi-puedes-hacerlo
2 – Google compra Fitbit per 2100 milions de dòllars
Aquesta és una gran sortida per a Fitbit, l’empresa de wearables per a una vida activa i saludable.
El preu de les seves accions havia estat fluctuant significavament , tot i els esforços per adaptar-se al mercat i havent patit alguns entrebancs en els darrers llançaments de productes.
Els wearables són un mercat jove i amb molt recorregut, i ara tenen Apple jugant fort amb el darrer Apple Watch. Tot i que Google ha invertit en esforços per a desenvolupar wearables, la compra de Fitbit li representa un bon salt endavant en aquesta nova categoria.
Responent a les preocupacions de molts, el responsable de la divisió de gadgets de Google – Rick Osterloh- ja ha advertit que “Google no utilitzarà la informació per fer anuncis ni la vendrà a tercers. A més, diu que donaran als usuaris de Fitbit l’opció d’actualitzar, traslladar o eliminar les seves dades”.
Temps al temps, veurem com en poc hi ha canvi en les Termes i Condicions…i ara els usuaris de Fitbit estaran inundiats per Google Ads. Algú vol fer apostes?=
Més informació a: https://techcrunch.com/2019/11/01/google-is-acquiring-fitbit/
No deixis d’escoltar l’entrevista amb la Inés Resalt – creadora de Whims Jewels – o saber com sona Cassolada 2.0, a més d’escoltar els comentaris d’en Jordi i en Vicenç.
Escolta el podcast del programa!
Us espero la setmana que ve en una nova edició del busca’t la vida.
Apa siau!
Xela Falgueras
El programa Territori17 el fan possible Vicenç Bigas i Jordi Sunyer que presenten ‘Territori 17’ des d’El 9 FM, en col·laboració amb Isaac Muntadas de La Veu de Sant Joan, Jordi Gibert d’Ona Codinenca i David Auladell i Núria Lázaro de Ràdio Cardedeu.
El programa es podrà seguir en directe de dilluns a divendres, de 9h a 12h, per aquestes emissores adherides a La Xarxa i a través de les xarxes socials.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!